Er det litt sånn jeg føler meg?

Sjøl etter ei helg på fjellet.

Ja sjøl etter ei helg på fjellet kan jeg nesten se meg sjøl i denne plantas uttrykk. Sjøl med mye frisk luft, veldig god søvn, faktisk veldig god søvn, men allikevel føler du deg ikke helt 100% når helga er over, det skulle vært litt hviledag etter helga, nei, ved nærmere ettertanke så hadde jeg jo fyllt opp den dagen også. Men er det ikke rart, å ikke være, eller kjenne seg uthvilt når helga er ferdig?

Denne grønne kompisen min trengte litt vann, jeg har prøvd litt vann i dag, litt kaffe og mat, men jeg står fortsatt og venter på følelsen av å være helt 100%…kanskje jeg må nøye meg med 99%…?

Mandag ble vaskedag.

Nja, du ser jo ikke det på detta bildet, men når det ser slik ut, ja da synes jeg det er godt å sette seg ned med middagen, se litt på tv, kun avbrutt av vaskemaskin og en tlf som ringer, og bare nyte stillheten. Nytt glass til brillene er bestilt, time til V70 er bestilt og i morra får ATV sin service.

Knut Einar’s Egg Burger.

Den var ikke så verst faktisk. Her er det enkelt lagt et speilegg oppå hamburgeren, ost, rømme under burgeren. Liten runde med dressing, små søte tomater og et eple delt i båter…ikke ille på en mandag det etter at alle gjøremål var krysset av lista.

Redigeringa har så vidt begynt.

Det tar litt tid å lage film, ihvertfall når du vil ha det litt…redigert…ja vi prater og skvaldrer når vi går på tur, det er nok best å høre gjennom alt før det legges ut til offentlig gjennomsyn 😉

Men det kommer film der Milla, Tiril, Brorsan og jeg er på fjellet i brukbare vindforhold.

Her ser du to av de som har hovedrollen, Milla og brorsan.

La kvelden fortsatt være god til natta melder seg og du må legge deg på lading til en ny dag.

2 kommentarer
    1. Gleder meg til filmen kommer. Artig å kunne følge med litt på andres turer, kan få ideer til egne turer da. På sikt er det greit å pense seg inn på 100%, men 98% er også greit som en mellomløsning. Det tar litt tid å bli fortrolig med en ny hverdag…

      1. Har begynt å se gjennom filene nå, må nok jobbe med de utover ettermiddagen i morra, og sikkert neste dag også, men filmen kommer. Ja jeg tror jeg gjør som du sier, penser meg inn på 98%…det får være godt nok 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg