En veldig trivelig kveld. Men…

…kan jeg stole på deg? 

Du husker det, den der promille måleren jeg kjøpte rett føre helga her. Den ble jo testa på kvelden, den ga jo utslag den, som forventet og som den skulle, burde gjøre. Jeg prøvde den på morran, altså lørdag, da viste den 0.00.

Så ble jo kvelden i går litt mer fuktig, så idag forventet jeg at måleren skulle gi utslag, noe den ikke gjorde. Så kan jeg stole på den?

Ikke alle veit når festen er over. 

Da jeg kom ut for å rydde opp litt etter et gode laget i går var det faktisk en 50-60 gjester som ikke kjente sin besøkelsestid. I små klynger var de fortsatt godt nedi koppen, jeg vil tru på fortsatt stigende rus.

Men nå fikk dem en tydelig beskjed om å forlate området, i en velmenende dusj fra hageslangen.

Nå er hagen ryddet og klar i håp om mange fine sommerkvelder utover sommeren nå.

Lag en fin søndag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg