Detta gidder jeg ikke mer, sa jeg.

Så kommer trangen tilbake.

Ja sjøl om jeg har sagt, skrivi det, og ment det, det går ikke å holde seg unna.

Jeg sa i går at jeg ikke skulle mer ut når det var så kaldt, men det sier jeg hver gang jeg fryser, så får jeg igjen varmen og så er vi i gang igjen. Det er knapt så det holder plussgrader, snøen møter vi mer enn en gang på veien, men kjøre må vi.

I dag ble det tur med dissa trivelige folka. For min del havnet trippteller’n på 173km idag, kalde kilometer om jeg må få bemerke det 😉 Men kjørte kilometer er kjørte kilometer.

Litt seinere i uka er det spådd snø, vi får kjøre mens vi kan, sjøl med kald luft, før snøen legger seg på nytt.

Helga har bydd på litt ymse, det skal bli godt å komme på jobb igjen i morra…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg