Det var nesten så det gikk hull på gummien, ikke bra.

Det var på grensen til at jeg ville dra med denna på tur.

Men jeg tok sjansen, det ble inspeksjon på hver stopp på hele turen for å se slitasjen under veis. Det gikk fint, vi kom i mål og nå sitter det nye dekk på Bumblebee tilhengeren.

Kjøretøyene fikk seg en runde med svamp og høytrykksspyler.

Det er akkurat så vi rekker det før det kommer ei ny regnskur. Men biler, motorsykkel, atv og henger ble reint og kjørt inn før regnet kom.

Når 1 TB blir for lite.

Med så mye filming som blir gjort nå i sommer har pc blitt for liten, lagringskapasiteten er i ferd med å bli sprengt. Da var det bare å gjøre tiltak, kjøpe mer lagring. Det ble en SEAGATE med 4TB. Nå får jeg flytta de ferdige filmene over på ekstern lagring.

Om været holder seg i morra.

Da blir det å montere skvettlapper på mc tilhengeren. I regnvær spruter det høye stråler bak hjulene som gjør det at det ikke er så greit å ligge bak. Jeg har kjøpt gummimatte, skal klippe den til og se om jeg får tilpasset den. Gulvmatte er lettere å tilpasse enn en “ferdig” skvettlapp. Vi får se hvordan det blir.

Ny video er på vei ut. Denne gangen besøker vi Gaustatoppen og Tuddal Høyfjellshotell.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg