Det er så veldig lite som skal til, det klarte du!

Morran har vært litt tung, hode kjennes litt tungt.

Det er noen dager som er sånn, det er langt mellom dem, men når de er der er det tungt. Du kjenner ikke helt gløden når det er slik, og det er ikke helt fritt for at det kan være litt vanskelig å gi av seg sjøl når man ikke er helt i balanse.

Det er da det er så fint å møte noen så fort du kommer gjennom døra inn til kjøkkenet, en med et smil fra øre til øre, et lurt smil, veldig lurt smil, iført kokkeuniform og alltid med -Halla Knutern, åssen er livet i dag?

Jo da du møter en slik kar på jobben, om du så skulle hatt en litt tungt start på morra, en dårlig natt med oppbruten søvn over altfor få timer, jo da snur humøret i takt med kaffekoppen som tømmes og du er klar til å gå inn på avdelingen og ta imot de små.

Jeg kommer nok til å savne å møte deg på kjøkkenet om morran når jeg kommer inn med ei brokete natt, men jeg veit du har gitt din arvtaker god opplæring, kanskje jeg fortsatt får høre -Halla Knutern, åssen er livet? også i fremtida.

Lykke til på nye veier Tommy 😉

4 kommentarer
    1. Det er noen mennesker som bare er sånn. Noen som gjør noe med deg uten at de behøver å si noe engang. Dessverre så er det noen som er stikk motsatt også. Godt vi er forskjellige, for ellers ville vi blitt en grå masse her i verden. God helg!

      1. Det skal ikke mer til enn et lite hei og et smil for å snu dagen til noen du har rundt deg. Jeg må innrømme at jeg ikke alltid klarer å gi av meg sjøl, men jeg prøver å være den beste utgaven av meg sjøl så godt jeg kan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg