At det skal være så vanskelig!

Jeg trenger 17cm, men til nå har alt vært for trangt!

Det er jo helt utrolig at det skulle være så vanskelig å finne nok rom, jeg trenger 17cm, eller nærmere bestemt 2x17cm for å få plass.

Nå har jeg lagt ut søk, trålet hele nettet, men jeg finner ingen match!

Nå trur jeg at jeg må ut å finne noe helt nytt.

Ja det er ikke bare bare å finne rett møbel når du skal ha en tv benk med plass til en stor forsterker og en stor senterhøyttaler. Store, jo de er sånn passe store, store nok til at det blir litt kinkig å finne en tv benk som har plassen de trenger.

Både forsterker og senterhøyttaler er 17cm høye, så jeg trenger to separate hyller, eller ei stor hylle i midten av en tv benk for å få plass til enhetene.

JYSK
Her er det nærmeste jeg har sett en tv benk som kan passe, mål er tatt så jeg får gjøre meg en tur ned med tommelstok og se om ikke en benk fra de passer. Denne benken er også mest lik et skap jeg allerede har stående i stua.

Også ser jeg muligheten til å ikke montere inn den midthylla der, kanskje jeg får plass her?

 

Putt en pinne i ovnen, det er kaldt.

3 kommentarer
    1. Jeg har EKSAKT samme problem!!! Hvorfor skal det være så vanskelig? Skulle jo tro at dette er et behov mange har? Nei, nå vet jeg det. Det er fordi det alltid er kvinnfolka som bestemmer møblene, og de er ikke opptatt av senterhøyttaler eller forsterker…

      Men uansett, har du funnet noe eller endte du opp med å snekre en selv?

    2. he he ja det skal ofte stå på centimeterne når en skal ha ting på plass. Om du ikke finner noe så må du snekkere en selv. Jeg har også vedovn og det er jammen godt når det er så kaldt som nå. Den siste setningen din minner om en gammel svensk sang. Peta inn en pinne i brasan med Mats Rådberg. Stakkars dama hans som måtte gjøre alt og han ikke skjønte hvorfor hun var sur og lei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg