Det er ikke hver dag jeg gidder detta.

Eller har behov for detta.

Men i dag var jeg så føre var at jeg faktisk var i frysern og hentet frem et beta med fisk, på morran, det var jo ikke så dumt det, bare at jeg nesten hadde glemt at jeg hadde tatt opp denna fiskebiten, det vil si…jeg hadde glemt det.

Så da jeg kom og så at denna betan lå på benken måtte jeg jo bare koke opp noen poteter, skrelle ei gulrot og dele opp et eple til maten. Og det skal vel skrytes litt, detta var godt.

Utepils og utekaffe.

Det taes ikke utepils her i dag, nei nå står jeg på tur for å gjøre meg en liten sving med Varaderoen. Men det var knall å sitte her på verandaen og nyte en kopp kaffe og et par sjokoladekjeks etter middag. Nå er det ut og kjøre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg