Det er greit Knut Einar, ta en rolig ettermiddag.

Det gjør ekstra godt å se at klokka er så mye.

For en som ikke er bortskjemt med å sove lenge om morran så er det å se at klokka har passer 09:00 når du våkner, det er helt magisk! Så det var med et fornøyd smil i ansiktet jeg sto opp og begynte dagen idag.

Ikke meninga idag.

Det var ikke meninga å gå til Varden idag, men slik ble nå allikevel da, det var litt rart å se skogen rundt seg i dagslys også. På de foregående turene gjennom uka har jeg bare gått i bekkmørke. Sjøl med den nye lampa i panna, går du i mørket, så en tur nå i dagslys var veldig fint. Det ble en rolig og fin runde idag. Det tok 1t 30min å gå runden idag.

Nå skal det dusjes, spises litt og fyres i peisen. Jeg har vært nedi kjelleren og finni frem en gammel film som jeg skal ta til maten. Da jeg gikk runden idag så sa jeg til meg sjøl “det er greit å slappe av litt nå Knut Einar!” og det skal jeg gjøre resten av dagen. Jeg trur jeg kan unne meg en rolig ettermiddag med godt over 100.000 skritt på tellern de siste 7 dagene 🙂

Lag dere en fin lørdags kveld 😉

6 kommentarer
    1. Det var en veldig smart setning du sa til deg selv, for det er HELT greit med en rolig avslappet kveld 😊 Du har virkelig jobbet bra i uka som gikk og tilogmed i dag, flink er du og mange fine bilder deler du også 🥰

      Jeg er litt treg på kommentering i dag, men du har kanskje litt igjen av kvelden? Nyt den isåfall😊

      1. Takk takk 🙂 Men du, ta nå vare på formen din fremfor å kommentere…for det er du knakende god til uansett 😉 Håper det går bedre og bedre for hver dag 🙂

        1. Ja formen er nok best å ta først og fremst, men hadde mine oppegående øyeblikk og da tenker jeg kommentering 😊 I dag føles alt mye bedre, men jeg skal nok ha i bakhodet at det er muligheter for at det ikke blir sånn hele dagen, men HÅPER!

          Takk, jeg prøver så godt jeg kan 😊

          Takk for omtanke😍

    2. Det er så absolutt helt greit ! Super dag så langt spør du meg 😄. Sove til levelig tid, stå opp med fornøyd smil, gå rolig tur og få dagslys på deg – det er fire stjerner i boka 🌟.

      Du kan få en stjerne til fra meg, om du nå skulle klare å faktisk glede deg over en sånn dag innimellom, kjenne litt på at det også kan være godt 😉.

      Fortsatt fin lørdag til deg 😊.

      1. Jeg tar imot den stjerna og nyter denne dagen og flere om de skulle komme 🤩 Nå er det filmtid og litt godis på agendaen. Ønsker deg en fin kveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg