Den korteste dagen i året.

Har du lagt merke til det?

Det er noe jeg har tenkt over flere ganger, at 1.januar i hvert år virker som årets korteste dag. Det er liksom den dagen som bare forsvinner og blir glemt. Alle andre dager i året husker man, eller husker og husker, men akkurat denne dagen 1.januar, den blir liksom bare borte. Det er liksom et heeelt år til neste gange den kommer igjen. Det er jo slik med de andre dagene også, men denne blir fort glemt.

Men Jula og nytt år skal ikke bli glemt. Det har vært ei fin uke og en fin avslutning på året. Hygge rundt ei bål panne og tur i fjellet med hunda og vi etter på ski. Nyttår ble en kjempefin feiring, noe endret, men det ble kjempe koselig med mange fine folk hvor praten gikk lett og ledig med diverse temaer.

Litt snø har det kommet også. Og nå hører jeg det prates om at det skal komme en kulde bølge med temperaturer helt ned mot -30’C. Men den som lever får se, vi får håpe den temperaturen uteblir.

Nyttårsforsetter?

Nei det har jeg ikke så mye av, jeg sprekker stadig vekk når man prøver å lage et nyttårsforsett. Det jeg vil si er at du skal ta vare på deg sjøl. Ikke gi mer enn du har å gi, husk at når du går tom er det få som er der å løfter deg opp igjen. Heldigvis finnes slike 😊

GODT NYTT ÅR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg