Dallas Taxi på Kongsvinger?

Å kjøre Dallas Taxi på kongsvinger må bli dyrt🤪

Nei da. Jeg ringte ikke feil, jeg ringte ikke til Dallas for å bestille taxi. Men utrolig moro var det å være med Amcar Klubben på kongsvinger på End of Summer cruising i helga som var.

Sesongen begynner å dra på sitt siste for alle oss som driver med hobbyer som passer best på sommeren. Det være seg bil eller mc. Amcar Klubben på Kongsvinger er en stor klubb med mange medlemmer, jeg veit ikke hvor mange, men det er ett veldig godt Amcar miljø i byen 👌🏻

Ett 30-talls biler møtte til End of Summer cruising. Dette var min første cruising og det var moro å få delta på litt annet enn bare det som er mc relatert.

Og jammen møtte jeg en tv kjendis også 🤩



Bilen, Dallas Taxi’n, den tilhører tre-meningen min Jenny. Det er litt av et flak av en bil som flyter som en båt på veien. En skikkelig amerikaner altså 👍🏻

Hva den bruker på mila, det trur jeg lar ligge. Men vi sputte inn bensin penger vi som satt på så det ble mye ragging for en fornuftig pris.

Takk for en kjempe kul opplevelse 😎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg