Da øya var i ferd med å gli igjen.

Trudde en Chattaberg tur skulle bli tung.

Det var akkurat så jeg klarte å få i meg 4 knekkebrød da jeg kom hjem i dag. Å sitte på sofaen i 15 minutter og spise var nok til at øya begynte å falle igjen, det må være varmen som setter meg litt ute av spill. Det gjelder å holde seg i aktivitet.

Det var akkurat på vippen at jeg trudde jeg skulle ta meg til Krakken idag. Men da jeg kom dit ble det en ny giv over hue, kropp og sinn. Det ble en veldig fin tur over grensen.

Men å komme hjem kl23 med ei ringeklokke som kimer klokka 0530…vel jeg trur vi sier god natt 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg