Hva tenker du, tall på konto eller drømme maskin?

Rett foran nesa på meg.

Det var en Harley på finn.no som var veldig fristende, jeg maile på den og ringte på den. På det tidspunktet var jeg ikke helt klar for å ta en beslutning. Jeg hadde som mål å selge en ting og få kapital føre jeg tok en endelig avgjørelse, de få minuttene var nok til at jeg fikk den maskin sveipe bort rett foran nesa på meg.

Nå sitter jeg og tråler finn.no for å følge med på markedet.

Ønsket om å komme over på en stor touring maskin igjen er ganske stor, men hva med å bare ha pengene stående på kontoen? Men hva gjør deg mest levende, logge deg inn på kontoen og se på et tall, eller kjenne følelsen av å kjøre den sykkelen du drømmen om 😉

Lag en fin dag, det er Lille Lørdag 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg