Da får du se, hvordan ble første film med nytt program?

Fullført med nytt program, men hvordan ble det?

Det var ikke så vanskelig når jeg først fikk satt meg inn i programmet, men det vil ta litt tid å komme så godt inn i det at det flyter godt. En ting jeg ikke fikk gjort i denne film snutten var musikk, det må jeg prøve meg litt frem på. Å legge inn musikk er greit, men hvordan heve og senke lyd underveis?

Du får ta en titt, bli med på bålturen jeg var på på søndag. Fortsatt god kveld herfra.

7 kommentarer
      1. Fin tur var det, bommet litt med soloppgangen, men håper jeg får den med meg en annen gang. OG da skal jeg huske kamera veska også, med powerbank og ekstra batterier 🙂

      1. Takk 😊 Det var nytt og uvant å redigere med nytt program. Det er flere filmer der som er laget med det programmet jeg har brukt over lengre tid. Det kommer flere sånne «episoder» utover vinteren.

        1. Har sett de fleste med «gammelt» program vettu 😊, så spent på de nye ! Lover godt det her 👏👍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg