Manneveska

Det var i ferien, på Danmarks turen, at jeg fylte lommene på shortsen min så de nesten falt av, ja shortsen altså.
Det var ei vannflaske, to lommebøker, en boks paracet, to mobiltelefoner og sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farten. Jo selvfølgelig, nøkler til bil, hus og til huset vi leide. Man bærer da alltid med seg alt 🤣.
Hvordan løser vi detta, nå var gode råd dyre. Og dyrt ble det 😯

Ja det ble kr1100 takk 🙈. Kr1100 i danske kroner, det vil si noe sånn som kr1300 i norsk.
Men det løste nå problemet med shorts som neste falt av og stinne lommer hver gang jeg skulle kjøre bil.
Joda, manneveska ble god og ha den resten av uka 😉.

Så slik ble det til at jeg fikk meg håndveske 🤣. Nå hører det også til historien at frua fikk også ny veske… til kr199 😝

Lag dere en fin kveld, her er det natta 💤

#blogg #danmark #håndveske #manneveske #hillburry

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg