Farmen kjendis – da Frank Løke holdt igjen hesten……

Etter å ha sagt til frua at ho bare kan se Farmen når ho vil, på dagtid, når jeg er på jobb, så har jeg nå da sett på tre episoder av kjendisfarmen i kveld. 

Farmen har jeg ikke sett på på mange år, det er noe ved det konseptet jeg ikke liker. 

Men denne gangen, denne gangen måtte jeg bare se. Det er flere av de som er med i årets sesong som gjorde at jeg, tross min motstand til programkonseptet måtte se det. 

Men det var ikke det jeg skulle frem til nå. 

Ordtak. Det er mange ordtak som beskriver hendelser og personer. Det være seg om det er sant, virkelige personer eller fiktive figurer. Man har for eksempel Fantomet med “når Fantomet slår står lynet stille”. Også “for veik var Kongens bue” er et ordtak som skal si noe om styrke og hurtighet. 

På farmens episode idag kom et nytt ordtak som viser styrke og råskap hos en av deltakerne.

Nemlig Frank Løke. 

Sport og tv, det er to ting som ikke går så godt sammen her. Vi har en tv som er allergisk mot sport, det synes jeg er veldig bra. (mulig det ligger hos han som holder fjernkontrollen). Frank Løke er en person som jeg ikke har blitt kjent med via håndball, men gjennom programmet RÅSKAP. Skal vi definere hva råskap er så må det være Frank Løke. 

Kom til poenget! 

Jupp. I dag skulle det pløyes og klargjøres til å sette poteter. Hesten ville ikke gå og de prøvde gjentatte ganger føre det måtte gå som det gikk. Hesten ble nok litt redd og løp ut og bortover veien. Hesten foran og Frank bak med hendene godt fast i plogen. 

Da hesten stoppet var plogen ødelagt. 

Så la det være kjent at DA FRANK HOLDT IGJEN HESTEN, RØYK PLOGEN. 

Vi følger med videre i sesongen på Frank og alle de andre. 

#blogg #farmen #kjendis #kjendisfarmen #2018 #råskap #håndball #tv2 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg