Mens vi venter på at solen skal ta tak.

Mens vi venter, venter og venter så kan vi like godt ta en kaffe i solen.

Det er alltid et vendepunkt man venter på detta, den første kaffekoppen i sola når den begynner å varme. På søndag hadde vi 14,7 varmegrader i solveggen. Det drypp i fra taket og fuglene kom stadig nærmere over hodene våre der vi satt. Ettersom vi var tom for Tassimo kaffe måtte vi ty til pulverkaffen. Den var det ikke noe å si på.

Etter at dagen hadde gått og kvelden kom smygende på fant vi ut at vi skulle benytte roen til å besøke Granli Spa&Rekreasjon. Der var det ei flaske med Martini Asti og et dampende varmt bad klart.

Jeg spurte frua om vi skulle finne på noe på Valentinsdagen. “Kanskje vi kan kose oss med en dessert” fikk jeg i svar og slik ble det. Men jeg forspiste meg på karamellpuddingen. Det kan være lurt å ta seg en porsjon og sette dunken tilbake i kjøleskapet, det gjorde ikke jeg og dermed gikk halve dunken ned, med stor anger etterpå.

Da var det bedre i kveld, da ble det tomatsuppe med et stort glass vann til. Og selvfølgelig Castle på tv’n.

Hva venter vi på? At veiene skal bli bare og tørre 😉
 
Fortsatt god kveld.
 
#blogg #spa #Castle #tv #serie
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg