Vil noen krype inn i Arons mørke hule?

Tør du? Det skal vi finne ut idag, om noen tør krype inn i hula til en angivelig morderisk røver.

Klare til avmarsj.

Det har vært noen minusgrader i natt. Hele -4,5’C er det nå i skrivende stund. Det gjør at jeg har trua på at det kanskje er noe tørrere på veien til Arons hule i dag enn det var i går. I går var det veldig bløtt, gode vanntette sko er tingen her.

Veien vi skal gå er veldig lettgått. Det er faktisk så mye som 2,3km med grusvei. Resten av veien er på sti og noe myr. Hele strekningen er på 3,2km. Jeg gikk inn i går på 35 minutter, om jeg skal stole på Garmin klokka.

Sekken er nesten pakket og klar, jeg har fått meg min vanlige frokost miks med cornflakes, havregryn, melk, gresk yoghurt med litt syltetøy. RevolutionRace buksene er tørre, skoa er tørre og klare.

Utmarsj kl11. Følg gjerne med så får vi se om det kan komme noen bilder og kommentarer fra turen seinere idag.

Ses 😉

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg