Turen går så fort adapteren kommer i posten.

La opp ruta, men venter på adapter.

I går satt jeg å la opp ruta til en ny tur rundt Tinde vegen. Det er vel litt seint å se de store snø brøytekantene nå, men turen er allikevel en fantastisk tur å kjøre. Den er lang om man tar den i ett, men det går.

Men jeg venter på ett kamera feste. Jeg satt å skrollet gjennom finn.no i går for å se om det kunne ligge noe brukt utstyr til Insta360. Da kom jeg over en fyr som hadde en adapter til Insta360 så jeg kan bruke de festene jeg har til GoPro kameraene. Jeg har masse utstyr til de så det er dumt å måtte kjøpe alt nytt når det er adaptere å få ta i.

Så da får jeg vente litt med Tinde turen til jeg får det festet, den adapteren.

Turen er på 850 km og har en effektiv kjøretid på 12 timer.

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1922

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top