Tørr’panna, nå skal du ut!

Klebrig bunn.

Gamle panner som har fått juling, det ække greit altså! Men nå skal dem ut, alle sammen!

Idag tok jeg turen til COOP EXTRA, trur jeg det var, og kjøpte meg et par nye steikepanner. Jeg har 3…2…4…panner i skapet, men alle har fått så mye juling av ting som ikke skal være i panna, som steikespader av metall osv, så de er helt ødelagt. Så idag ble det kjøpt to nye panner til den nette sum av 845kr.

I morra blir det en skogstur. Planen er oppmøte kl1030 med utmarsj etter en liten biltur. Turen tar ca 4 timer og går gjennom gamle kjente terreng som jeg brukte å gå mye før. Det blir nok bilder og en beretning fra turen i morra.

Men nå er det pizza, et par glass rødt og en film som står for tur. Ønsker alle en god kveld og god helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg