Til Kautokeino på Rypejakt.

Følg to gode jakt kompiser på tur til Kautokeino.

I helga hadde jeg fremvisning av filmen jeg lagde etter at to gode jakt kompiser hadde vært på rypejakt i Kautokeino. Det var veldig moro å kunne vise den frem på hytta i helga.

Jeg sendte med dem et av GoPro kameraene mine på turen. Spent var jeg når jeg gikk igjennom klippene, hva skulle jeg klare å lage av noe som jeg ikke sjøl hadde filmet? Jeg satte meg foran pc, så igjennom alle klipp, satte de sammen og så ble det en halvtimes episode fra en fin tur de hadde sammen.

 

Det er ikke alltid man har med seg bytte fra ei jakt, slik ble det for den ene av dem. Men tross mangel på bytte håper jeg begge to velger å minnes denne turen med alle de opplevelser de har hatt sammen.

Jeg velger å se dette som en tur som har skapt gode relasjoner, gode minner og vennskap fremfor å bare telle antall ryper man har med i sekken.

Ta deg en kopp kaffe og følg gutta på turen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg