Soloppgangen som aldri kom.

Skyet var himmelen.

Jeg skulle jo ut og fange soloppgangen idag. Sto opp tidlig, våkna tidlig, og dro på meg min RevolutionRace skall bukser, Crispi Kongsvoll fjellstøvler og fylte sekken med ved, kaffe sjokolade og knekkebrød.

Men når jeg kom meg litt utover mot målet så mistet jeg litt motet om en soloppgang på film. Det skyet seg til og det som ble mer og mer klart, det var at det ville nok komme mer snøfnugg enn solstråler på denne turen.

Et aldri så lite solgløtt kom det, men det var ikke mye.

Detta var det nærmeste jeg kom en soloppgang idag. 

Litt skuffet over GoPro.

Kameraene var jo med på turen. Men jeg må si at jeg er litt skuffet over at batteriene ikke klarer noen få kuldegrader. På skjermen står det at det er 56% prosent igjen, men så skrur det seg av pga lavt batterinivå, sier det. Det er jo litt synd. Så skal jeg også skylde litt meg sjøl for at jeg ikke fikk brukt kameraene så mye, jeg veit jo at batteriene er dårlige, jeg glemte kamera veska hjemme hvor powerbank og reservebatteriene ligger. Jeg har 3 batterier til hvert kamera. Jaja sånn gikk det. Så nesten all filming ble med iPhone 12 pro max. Så får vi se hvordan det blir når jeg får kjørt det gjennom redigeringsprogrammet.

RevolutionRace skallbukser.

Nå har jeg vært ute på noen gåturer med denna buksa. Og så langt er jeg veldig fornøyd med den. Jeg har ingen annen erfaring med skallbukser, jeg må bare sammenligne med jaktbukser som jeg har brukt på flere turer. Jeg valgte å kjøpe bare buksa først for å prøve ut den og se hva detta var. Nå har jeg prøvd detta produktet nok til at jeg vil bestille tilhørende jakke.

Buksa er god å ha på kroppen, den sitter ikke fast i deg om du må løfte beina når du går. Luftinga på lårene slipper inn bra med luft og du kjenner at det blir luftigere. Jeg er veldig fornøyd. Mer om buksa kan du lese her på deres egen nettside RevolutionRace.

Kaffen smakte veldig godt til en bit med sjokolade ved bålet. 

Det var en fin start på søndagen detta. Nå brenner det i peisen her. Jeg rekker å fyre litt før neste punkt på agendaen kommer. Film rekker jeg ikke lage nå, jeg skal prøve å bruke Davici på dette prosjektet, det trur jeg vil ta litt tid.

Fortsatt fin dag. Så får vi se etterpå hva som var neste på agendaen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg