Sesongen er fint igang.

Motorsykkel sesongen har hatt en fin start.

Vi drømmer om at det skal fortsette slik, god temperatur og skyfri himmel. Joa, det kan bli litt “klamt” noen ganger, men om jeg skal snakke for meg sjøl så er det dette jeg går og venter på hele vinteren. Jeg svetter gjerne hver dag, så lenge jeg får kjørt Goldwingen på tur.

Søndag hadde vi en veldig fin tur med Mc Turer Kongsvinger. Veien var kanskje ikke den beste, men omgivelsene og folk som var med veide opp for dårlig og humpete asfalt.

Det er bare å si tusen takk til alle som var med. Film kommer snart.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg