Sånn innimellom skal man bytte på litt.

Det er viktig det, å bytte på litt. 

Og det hadde jeg tenkt at jeg skulle gjøre idag. Jeg hadde et forslag klart, syntes det var bra, men det skulle vise seg at det skar seg helt. Etter en lang og intrigefullt stund her hjemme var det nesten så jeg ga opp og tenkte at jeg fikk la byttet ligge og sove på det til i morra.

Men så tenkte jeg det at å la uferdige ting ligge slik, uten at vi har prøvd nok bare vil uroe nattesøvn. Nattesøvn har fått seg noen utfordringer i det siste som den har, nei her måtte jeg bare sette meg ned og sammen med F finne en løsning.

 Det er viktig å ikke gi seg, for vi kom frem til en løsning. Etter gjentatte forsøk med flere mulige løsninger måte vi faktisk tilbake til den opprinnelige ordningen vi hadde.

Det var bare dumt å begynne å rote med noe som allerede fra før fungerte.

Da lærte vi det at har vi en ordning som virker, la den være, ikke kom med forslag som ikke holder vann. Det skaper bare hodebry rett føre man skal legge seg.

Nei, viss du har et passord på Facebook som er greit og fungerer, og du veit at ingen har vært inne på kontoen din, da lar du det passordet være som det er. Det holdt på å bli en søvnløs natt her, en natt uten innlogging og i utakt med Facebook.

Så tipset herfra er, det er ikke lurt å bytte på litt!

En god dag starter med en god natts søvn. Sov godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg