Nok en klubbtur inn i historiebøkene.

Den 4.årlige turen med All In MC Granli.

Nok en fin tur avviklet. Denne gangen var det mer lagt vekt på innhold og historie enn å kjøre lange fellesturer. Kjøringa på denne turen var i hovedsak til og fra Kongsvinger/Rjukan.

Noen mil ble det allikevel på turen, og det kunne høres da vi ankom med 6 og 8 1340 og 1450 Harley’er som jobbet seg oppover veien mot Gaustatoppen.

Vel oppe og installert var det bare å slappe av og vente på fredagen med besøk til Gaustatoppen. Lørdag var det tur til Vemork med omvisning i tungvannskjelleren, middag på Rjukan Fjellstue før vi tok kvelden.

Sida jeg kom hjem har jeg vaska to klesvasker, vaska Fatboy’en, gjort meg middag og vært i dusjen…hehe ja det går fælt, helt det sier stopp. Nå sa det stopp! Så mens kvelden ennå er ung, sånn sett i sammenheng til at det ennå er ferie, skal jeg knyte beinhaugen og se om det ikke kommer en dag i morra jeg kan fylle med ett eller annet.

Lag en fortsatt god kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg