Noen ganger må jeg bare gå det av meg!

Kanskje du også har kjent litt på denna følelsen?

Noen ganger når ting, hoper seg litt opp, du kjenner litt på det at du liksom skulle blåst ut litt, men du når ikke frem, da er det bare en ting å gjøre, gå det av deg! Slik ble det denne ettermiddagen, eller kvelden får jeg vel heller si, det var ganske seint allerede da jeg gikk ut og nå da jeg kom inn igjen var klokka blitt 21:15.

En tur i beksvarte skogen med hodelampe og et greit tempo så svetten renner som ei elv nedover ryggen, da får jeg nullstilt hue og sjel. Og med litt smått irritert gange på snø som det ikke er hold i, for hvert steg sklir foten halvveis tilbake, men det er greit, tar det som ei treningsøkt. Og du ser jo hvor ferden gikk, Granli Varden så klart.

Nå har jeg tatt meg et par glass med mjølk, kroppen har roet seg og sluttet å svette, da er det en god dusj og litt kveldsmat. Det er vel omtrent det jeg rekker i dag før jeg må finne senga og en ny dag står for tur. Og du veit vel hva som skulle skje i morra kl18:00? Ja ikke sant, mitt livs første isbad.

Kun i lyset fra hodelykta på turen med Kongsvinger i bakgrunn. 

 

Etter en tur i skogen aleine i beksvarten er det godt å se lyst fra huset. 

 

9 kommentarer
    1. Velkjent følelse, det der. Klarer ikke gå fort lenger, men uansett har jeg planer. Skogen er en fin venn om det bare blir en kort tur ❣️Morran tilbrakt i sportsbutikk for å gjøre kål på gavekort fra arbeidsgiver etter 20 år i statlig tjeneste. Fornøyd eier av nye piggsko, ullundertøy og hodelampe 😃. Takk for inspirasjon til å få stussen ut av sofaen 🤗. Spent på om jeg klarer gå til målet mitt i løpet av året.

      Ha fin tur i morra – og uansett resultat står det respekt av vilja 👍. Sov godt i natt !

      1. Målet er ikke å gå fort eller langt, men bare å ta seg en tur ut, gå det man sjøl mestrer. Et steg, en tur er bedre enn ingen tur. Piggsko, ull og hodelykt, ja da er du klar for en tur du 😉 Jeg bruker sjøl piggsko fra ICEBUG når jeg er ute nå, det fungerer tålig greit. Godt jeg kan være til inspirasjon, så får vi se om jeg klarer å leve opp til utfordringen jeg har sagt ja til i morra. God natt til deg også.

        1. Hadde Icebug i bakhodet, men denne butikken hadde bare lave løpesko fra det merket. Ville ha litt mer ankelstøtte, ble et par fra Salomon 😊.

          Med festlig farge da: black/ebony/winetasting 😆. Flirte godt av sistnevnte.

    2. Ja, å gå det av seg hjelper faktisk, kanskje et lite hyl inni skogen hadde vært til hjelp å? I bekmørket helt alene, som sagt, du er en tøffing!

      Håper du har det bra og bildene var jo kjempefine og koselig hus du har😊

      1. Det ble ikke noe hyl oppi skogen der, men jeg håper ingen hørte meg for det var en samtale med meg sjøl der ja 😵‍💫 Huset er kjempe koselig og jeg trives veldig godt her, er utrolig heldig som har fått leie her 😍

        1. Det var nok isåfall bare den andre skogens konge som hørte deg og han har nok hatt en og annen samtale med seg selv også 😁

          Ja, veldig fint ser det ut som 🥰 Viktig å trives der man bor

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg