Neste ukes mål, elg og livsfarlig skogstur.

Det var denne natta en skulle liggi ute.

Om du søker spenning, ja da er det denne natta du skulle ha liggi ute, i hengekøye. Det har vært noen brukbare vindkast i natt, du hadde blitt “vugga” i søvn for å si det sånn 😉 Litt spor etter vinden var det her og der, men ikke så mye som en skulle tru etter slike vindkast. Men det var nå friskt og fint å gå turen idag. Fikk prøvd Revolution klæra brukbart i dag, det blåser IKKE gjennom de 😉

Telefonen ringte.

Den tlf ringte ja, og jeg skvatt! Det skjer hver gang jeg er ute og går og tlf ringer i brystlommen. Jeg fomler og roter i lommen, jeg har fått nytt deksel på mobilen som har veldig anti-skli effekt, den ligger godt i lommen når jeg får lagt den dit, men håpløs å få raskt ut når det ringer. Godt var det jeg fikk tatt den, ville jo ikke gå glipp av denna middagen. Det passe jo så bra, jeg hadde en halvtime å gå hjem og potetene skulle være klare til 14:00. Da var det bare å rusle hjem, skifte, hive seg på ATV og reise til middag.

Rolig ettermiddag.

Ja den ble rolig i den forstand at jeg holdt meg hjemme, i kjelleren, en time på spinning sykkelen ble det, så jeg reiste jo ikke noe sted 😉 Det skal egentlig bli godt når sommeren kommer og jeg kan sette meg på sykkelen og…sykle et sted, det skal bli fint.

Dissa under på bildet her har tatt seg en tur ut fra skogen. Kanskje de synes det er skummelt, om det skulle falle ned ei grein fra buskene?

Neste ukes mål.

Ja hva skal det bli? Jeg må jo sette et mål for kommende uke, som jeg gjorde forrige søndag. Det ligger noen ting på agendaen denne uka som gjør at det kan bli vanskelig å gjennomføre tur til Granli Varden hver dag, men kanskje jeg kan si det slik at enten skal jeg ta Varden turen eller spinne en time i kjelleren? Høres ut som et greit mål det, jeg trur vi kjører på den 😉 Eller har du noe bedre forslag?

Fortsatt god kveld alle. 

7 kommentarer
    1. Ikke så mye spenning, ellers takk! Blei fint vugga i søvn bare av å sette opp vinduet å høre på kasta 😄. Fint å få testa klæra da, og at de faktisk fungerer.

      Hopper glatt over middag, siden jeg er gørr-misunnelig her jeg sitter… 😉.

      Rådyra møtte jeg og i dag, på gangstien rett nedafor huset. Prøvde stå stille, men da jeg skulle liste frem telefonen, da var de borte fortere enn svint. Typisk. De kommer vel gjerne innom hagen i år også for å spise opp tulipanene 😏.

      Mål for neste uke ser da bra ut – og før du vet ordet av det kan du ta frem sykkelen (nåja, muligvis den ene før den andre). 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg