Møter i slippers på julebord.

Jeg pakker, jeg får hjelp til å pakke, jeg får med meg alt jeg trenger. Bukser, skjorte, slips og jakke…også var det skoa da.

Nei, de klarte jeg ikke å få med meg så det ble å møte til middag med jobben i slippers 😂. Godt vi var på Rømskog Spa & Resort, det var God tilgang til slippers 😉.

Bilder? Jeg bruker å knipse masse bilder, men denne gangen har jeg ikke et eneste bilde av maten. Hmmm 🙄

Utsikten fra rommet var helt topp.

Islagt vann med nysnø. Jeg vil tru at dette ser helt fantastisk ut på sommeren.

Som alltid en koselig tur med jobb og kolleger. Fagstoff og arbeidsdag hadde vi føre årets julebord.

Her i huset tar vi kvelden, lag en fin kveld om du fortsetter ut i de små timer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg