Mellomleggs papir som ble til to fulle kartonger.

Jeg fant mellomleggs papir!

Se der ja, der var det på plass!

I går var det ikke bare mellomleggs papir som manglet, jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en liten enkel middag, den innebar bruk av steikepanne, men hadde jeg det? Neida! Så etter jobben i dag måtte jeg en tur innom “gamle” huset, får jeg vel kalle det nå, og se om jeg ikke fant ei steikepanne, den fant jeg og mellomleggs papiret. Så nå ser fremtida litt lysere ut nå som jeg har både papir og panne 😉

Så den middagen ble en reprise av lunsjen.

Ja det ble nå litt seint da, jeg måtte innom butikken, fylle opp tanken på V70’n, innom “gamle” huset, så kunne jeg kjøre hjem til Sjøli.

Så du ser det, når du ser middagen min for i dag, da veit du hva jeg hadde til lunsj…for lunsj og middag er helt identiske 😀

Jaja, det blir nok bedre, tirsdagskvelden har vært en god kveld, i morra er vi atter igjen midt i uka, innseilinga mot helga begynner og muligens står en nye tur til Trysil for døra, det er lenge sida sist.

Men lag nå en fin tirsdagskveld, i morra er det lille lørdag 😉

2 kommentarer
    1. Rart det der, man vet ikke helt hva man mangler før man trenger det. Det beste er å ta en skikkelig runde før helga, så du ikke står på søndag og ikke får tak i ting som sist 🙂 Blir godt å komme skikkelig i orden tenker jeg. Høres godt ut med en hyttetur for å senke skuldrene. Da kan ny uke komme og alt glir glatt.

      1. Det er en ting jeg må lære meg, skrive lapp når jeg ser det er noe som mangler. Jeg sitter her og tenker at det er ting som jeg må ha, så skriver jeg det ikke ned…vips så er det borte 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg