Mc ferie med frua dag 3 og hjemme på hytta dag.

En hjemmedag på hytta.

Dagen igår skulle jo ikke bli så lang som den ble, så idag ble det en hjemmedag på hytta. Vi har sett oss litt rundt og nytt et helt fantastisk vær.

Dagen begynner med en rolig morra med sein frokost.

Mange hytter i vakre omgivelser.

Det ligger mange hytter her, det er nesten som et borettslag, noe vi ikke er vant til, men allikevel er det en kjempefin atmosfære her. Omgivelsene gir en veldig ro.

 

Film med litt mer enn bare mc kjøring.

Det blir mye filming under kjøring, men jeg har stor glede av kortfilmene gjennom vinteren når Goldwingen må stå til vinterlagring.  Så har jeg nå prøvd da, å sette kamera fra meg, se om jeg ikke får med litt mer enn bare kjøring. Idag har jeg prøvd å få med meg noen scener med litt annet innhold til filmene.

 

Avslutter dagen med middag på hytta.

Etter en god tur rundt i området her, en tur bortom ei hytte som ligger til salgs, bare et steinkast unna her vi sitter nå, så avsluttes dagen med en smakfull middag med elgkarbonader, små delikatesse poteter med salat og brun saus.

Vi sier takk for idag og nyter resten av kvelden i sofaen med Truls og Hellstrøm på skjermen.

I morra begynner vi en fantastisk kjøretur på Goldwingen hjemover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg