Må bli ferdig med beisinga, sesongen er snart i gang.

Må bli ferdig før sesongen for alvor starter.

2018 starte beisinga av huset, i år håper vi å bli ferdige 🤣 Beising samtidig som vi hadde en av tidenes beste sommere, da var det ikke håp om å bli ferdig, det skal jo kjøres Goldwing også.

2019 var året da garasjen kom opp. Da hadde vi henda fulle med rydding av låven, kjøring av utallige hengerlass med skrot til gjenvinninga. Grus skulle planere ut og garasjen beises. Huset ble ikke prioritert ferdigstilt.

2020 er året, håper vi, at huset får sine rette farger. Men da må vi henge i, det går mot sesong for oss motorsyklister. Litt er vi igang, med 2000km så langt.

Målet er å bli ferdig med beising og alle gjøremål før sommeren kommer og sesongen virkelig setter i gang.

Så dagen i dag så sånn ut.

Det hele begynte med støvsuging og vasking. Må få slenge på at nå begynner jeg å bli mektig lei den støvsuger’n, med en ledning i framenden og en i bakenden. Er det ikke en ledning som kjerver når du skal gå fremover så er det en som kjerver når du skal bakover…nå vil jeg har en som er ledningsfri og som vasker samtidig som jeg søvsuger. En sånn Philips SpeedPro Aqua, trur jeg han heter.

Hvitt rundt vinduene og på vindbord. Det ble nå veldig grått på bildet her, men det er altså helt hvitt det skal være, er.

Det var ikke noe kult å stå på øverste steg i stigen og henge seg fast med en arm og male med den andre, så neste gang blir det å leie lift.

Bruker mye tid på film og redigering.

Det går med mange timer, dager også noen ganger, for å redigere en liten snutt film på noen minutter. To kameraer skal settes sammen til en film, og det skal sånn nogenlunde synkronisert, ikke hele tida, men ved visse scener må ting stemme. Siste filmen er fra onsdags tur med Mc Turer Kongsvinger. Vi prøver fra i år gjøre et lite treff hver onsdag.

Til redigeringa bruker jeg Movavi Movie Editor. Det er et enkelt, men godt program. Jeg har prøvd meg på Davicie Resolve 16 også, men det har jeg ikke helt fått til ennå. Jeg klarer å bruke noe av det, men jeg får ikke lyd under redigeringa, det går ikke an. Så det blir å bruke Movavi.

Sånn ser det ut når jeg jobber med redigeringen.

Slik blir det seende ut når det er klart.

Hele kanalen og spillelistene finner du her.

Abonner gjerne på kanalen og få med deg videoen fra motorsykkelturer og litt annet som vi suser og driver med på Hedmarken, eller Innlandet som det nå heter.

Lag en flott lørdagskveld.

Her dukker det opp mer, nå som jeg har blitt profesjonell 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg