Lukta kjennes over hele gårdsplassen.

Det er fredag, du blir møtt ute på gårdsplassen av katta, du kommer litt nærmere døra, og så, så kjenner du den lukta.

Først så tenker du over et par alternativer, kan det være det ene eller det andre? Egentlig spiller det inge rolle hva det er for begge deler er veldig godt.

Jeg kjenner jeg får veldig lyst på en snurr, nybakte kanelsnurrer, eller kanelboller om du vil. Føre jeg går i dusjen så skal jeg bare smake en, jeg ender opp med å ha spist 3 stykker før jeg er i nærheten av å finne retningen hvor dusjen ligger.

.

Sulten som jeg er så er det bare så vidt jeg kjenner at noe har truffet magen. Etter en varm dusj er wienersnitzel og pomes truffet magen og kvelden kommer sigende innover kroppen. Øya detter igjen og fredagskvelden har begynt.

Nå er det vel egentlig bare å finne frem dyne og putevar, re på senga og se om ikke morgendagen bringer en solfylt dag og muligens en tur på Bumblebee.

Lag en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg