Lørdagen som forsvant etter 1330.

Når man deler døgnet opp i flere deler.

Da blir lørdagen veldig kort. Ja når du våkner godt føre 0700 fordi du ligger å “hogser” på en avtale du har i Oslo, som du ikke vil komme forseint til, og hvor du skal kjøre til et sted du aldri har vært før, som ligger i Oslo. Skjønner du? Da blir det liksom til at hue ikke slapper helt av, sjøl om du sover. Så gikk nå det greit da og jeg kommer hjem ca 1330. Middagen blir laget med en gang og jeg slenger meg litt på sofaen, og vips så er klokka 1730. Javel, trengte det sikkert da?

Nå har det buldra og lyna her ei stund, så nå skal jeg gjøre som de to på gulvet her. Beina høyt, litt godis på bordet og se ferdig den filmen vi begynte på til middag, som jeg sovnet fra.

Lag en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg