“Kan jeg få bruke dette bildet av deg…”

Jeg ble så overrasket da denne forespørselen kom på Messenger.

Jeg la ut et bildet fra en kveld da jeg kjente litt på litt ensomhet, håpløshet og en liten smule fortvilelse…ja der har du litt bakgrunn for bildet.

Så kommer det en forespørsel fra Tove Noer om å få lov til å bruke det bildet i et maleri. Det kunne Tove så klart få lov til, spent ventet jeg på resultatet…det ble kjempefint 😉 Tenk at en litt kje og lei kveld kunne være til inspirasjon for et slikt bildet.

Tusen takk for at du tok tak i et slikt uttrykk og lagde noe fint ut av det Tove 🙂

Her er bildet slik jeg tok det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg