Jeg trudde faktisk at vi var forbi detta nå?

Men det ser ikke ut til å bli forbedringer.

Det er en ting som irriterer meg enormt! Da bruker jeg milde uttrykk…enormt…for det er helt andre uttrykk jeg har i mitt hode når jeg tenker på kraftforsyning i dette landet.
I 100 år nå har vi drevet med strøm og kraftforsyning, men det er svært lite man har egnet seg av kunnskap, eller vilje, vilje til å investere og oppgradere i et nett som man kan stole på.

I august 2018 var i uten strøm i over 53 timer! I kveld har det også blåst litt, og da blir strømmen borte på hele østlandet! Så hva har vi lært og utbedret fra 2018? Absolutt ingenting!

Hva med å bruke store, megastore overskudd til å utbedre nettet, instedet for utbytte til eiere!

Hadde Eidsiva vært en person, ansatt i en bedrift så hadde den fått sparken på dagen!

Utblåsning utført, nå over til film. Lag en fortsatt god kveld, forhåpentligvis med strøm.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg