Jeg betaler mer enn gjerne, ser det ut til.

Slik kunne det jo virke i dag tidlig.

Ja det er vel ikke mye å spare, å vente på tilbud om jeg skal betale mer, altså 2 for 3. Det var jo meininga at jeg skulle ta 3 og betale for 2! Ja ja slik går det når knappene på tastaturet går i surr, fingre styrt av en som ikke sover skikkelig på natta. Men en god latter fikk jeg da jeg ble gjort oppmerksom av på detta av Lene Elisabeth i en kommentar.

Med litt surr i panna gikk nå dagen nokså greit lell. 

Jo da, jeg kom meg da tidsnok på jobb, ikke dårlig med et slikt utgangspunkt som idag, kom meg hjem, spist middag og filme litt rundt i huset mens jeg har lagt på på nytt på senga, lagd mat og fyrt opp i peisen…detta kommer ikke ut da 😉 Nei hele hensikten er å ha noe materiale å bruke når jeg lærer meg Davinci Resolve programmet. Det er jo nå, januar, jeg teller ned mot sommer, da må jeg kunne programmet. Å kunne programmet betyr at du utfører uten å tenke på hvordan du bruker programmet, tenker du er du fortsatt i lære fasen, jeg har ikke kommet ut av lære fase. Det må jeg være klar med snart, om 4 mnd durer det, håper jeg.

Surr eller ikke surr, lag deg en fin kveld. Jeg sitter og venter på kaffe besøket mitt. Så får vi se åssen natta og morgendagen går. I morra er det forresten tur til Granli Varden igjen, med hodelykt 🙂

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1919

9 thoughts on “Jeg betaler mer enn gjerne, ser det ut til.

      1. I min verden er fantasi en vakker ting. Det ser jeg på som et rikt sjeleliv, om det er mørkt eller ei 🌗. Ha en fin tur i morgen !

  1. 😂 Det er ikke bare bare bestandig, spesielt ikke i tidlige morgentimer. Men, jeg syns det var morsomt jeg så jeg måtte bare kommentere det 😂

    Så effektiv du har vært etter jobb da og moro å lære seg nye program 😊

    Takk for linking (har du sett at jeg har linket deg et par tre ganger også?)😀

    1. Det var bare moro at du gjorde det, jeg var så sikker på at jeg skreiv riktig, men så feil kunne jeg ta 😉 Sliter litt med det programmet, men jeg gir meg ikke . Har sett du har linka meg 😉 Takk for det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top