Ikke riktig utrustet, men jeg tok turen.

Du kjenner fort om du har rett utstyr når du går på fjellet.

Og der må jeg vel innrømme at jeg fikk tilbakemeldinger fra både kroppen og omgivelsene.

Det første jeg kjente var mangel av lue, men hadde hette på jakka. Det var godt for det blåste opp en del når jeg var på retur til bilen.

Votter/hansker hadde jeg heller ikke med meg, så det ble å gå med henda i lommene nesten hele turen.

Skotøy, som jeg trodde skulle bli en utfordring, gikk jo faktisk veldig fint. Gummistøvler med litt fór inni og ragsokker fungerte helt greit. Sokkene forsvant ikke ned i støvlen, ikke ble jeg kald på beina. Det eneste jeg kjente litt på etter turen var at sålen er for tynn til slike turer, du kjenner underlaget for godt opp i foten.

Turen gikk til Petrograd, Petterbua.

3.5 km inn og 3.5 km ut igjen. Hele turen tok litt under 2 timer. Da hadde jeg tatt meg tid til å skrive en setning i boka i bua, pratet med felles turgåere og drikki en slurk vann.

Video?

Nei jeg glemte å ta med kamera veska da jeg dro hjemmefra. Det var dumt for det kunne blitt noen fine bilder idag. Vi får nøye oss med stillbilder fra turen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg