Ikke fullt så tidlig, en hel time mer.

Det får være bra for hver en time en får.

Ja det ble nå en hel time mer søvn enn i går. Vi skriver faktisk 0350 idag, eller natt, eller ja, det ble ihvertfall en hel time mer med søvn enn hva jeg fikk i går.

Så fars morgentime lar ikke vente så mye på seg før den er i gang. I går gikk det faktisk fint, omtrent helt til dagsslutt, følte jeg, det kan hende at andre rundt meg heller tenkte jeg gikk fjernstyrt rundt. Hode og tanker har en stor makt over topplokket.

Fjernstyrt eller ikke. Nå er kaffevannet klart og jeg tar et grep om denne fjernkontrollen her.

Lag en fin dag rundt deg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg