I det fjerne går sola ned.

Det var bare så vidt jeg rakk det i dag.

Men du veit.

Når en skal sykle distriktet rundt for å kjøpe seg en pose med potetgull, da er det bare så vidt man rekker solnedgangen.

Du skjønner, jeg hadde glemt igjen sykkelen hos mamma og pappa, også hadde jeg litt lyst på potetgull, så da ble det en sykkeltur til Vinger for å kjøpe det. Men det ble med mer, ei plate sjokolade, gulrøtter, epler og en boks med seterrømme.

Nå var tanken at jeg skulle ta meg en dusj, en kald øl og se litt på tv med potetgull. Jeg har ikke kommet meg i dusjen ennå, en øl er straks tømt og Spotify står på full musikk.

Dagen har hatt mye innhold, mye følelser idag, hue henger tungt så det blir vel en dusj og senga, tv får være tv.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg