Hvordan skal jeg beskrive smaken i munn og nesa?

Smaken er ikke god.

Ja hvordan skal jeg beskrive smaken i munn og nesa nå, den er ikke god, det smaker av kalde tunge lunger som har fått jobbe litt for mye, litt for mye i forhold til hva de egentlig skulle få i kveld, kanskje?

Det var kanskje ikke så lurt å sykle på sånn, jeg skulle jo bare ta det helt med ro, det klarer jeg jo ikke så det går så mye som jeg orker hele tida. Om det går fort? Nei det kan jeg aldri tru imot det sykkeltrente folk kjører på, meg jeg klemmer meg så hardt som jeg har kapasitet til…da må det vel bli bedre og bedre?

Vel vel, med bare 4 BITXIT kjeks i magen før sykkelturen er det vel nå på tide å ta seg en dusj og se hva man måtte finne i skapet av mat, det er tomt i kroppen nå 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg