Hver en dag med regn, må vi sitte stille da?

Er hver en dag med regn en tapt sommerdag?

Ja er det sånn? Jeg synes det kjennes sånn, jeg veit at naturen, planter og dyreliv trenger en dag med regn, jeg trenger ikke en dag med regn, jeg har vann i springen. Det har jo ikke dyra i skogen, blir bekker og vanndrag tørre er utfordringene større for de som faktisk lever av naturen og dens resurser.

Jeg våkner i dag litt etter klokka 0900, ja tenkt det, klokka ble litt over 0900 første gang jeg så på mobilen.

Lyden ute er kjent, det regner! Så hva bruker vi en regndag til? Jo det ble å gå ned i kjelleren og få på en runde med vaskemaskinen, nå er alle arbeidsklær klare til nytt år, men første er det tre uker til med ferie ja!

Det er 40 minutter igjen til maskinen er klar, jeg sitter litt å verker, det er mulig jeg må finne på noe bare maskinen er ferdig…en sykkeltur kanskje? Først skal jeg nyte en kopp med kaffe, det får ikke blitt noe av noe som helst før vaskemaskin er ferdig uansett, jeg reiser ikke fra verken vaskemaskin eller oppvaskmaskin når de går.

Vi rekker en kopp til før maskinen er klar, så får vi se om gløden etter en tur på GEKKO er like stor etter kaffekoppen.

Lag en fin lørdag.

2 kommentarer
    1. Det føles nesten litt sånn ja, men det er en dag for å gjøre ting man ikke orker inne når solen steker ute. Sånn sett er det kjekt med en regnværsdag innimellom. Nyt lørdagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg