Hmmm håper jeg synes det var verdt det…?

Kan jeg si det slik -håper jeg synes det var verdt det!

Nye GoPro HERO 9 med fjernkontroll problemer, var det verdt å kjøpe 9’ern og ikke en 8’er til? 

Da jeg kjøpte GoPro 9 trodde jeg, og han i butikken, at de hadde samme batteri som GoPro 8, det var da altså ikke likt. Så jeg gikk og kjøpte dobbel lader og et nytt batteri til 9’ern så det skulle bli likt med utstyret jeg hadde til 8’ern.

Nå prøver jeg å koble sammen fjernkontrollen jeg har brukt til 8’ern og hero 4 session, de gikk sammen, nå får jeg ikke 9’ern til å koble seg til den fjernkontrollen. Må jeg kjøpe egen fjernkontroll til 9’ern??? Da blir liksom hele greia med å starte to kameraer likt borte! Mulig den nye fjernkontrollen kan kobles til 8’ern, ikke motsatt? Det må jeg ihvertfall finne ut på forhånd for detta GoPro utstyret er ikke bare billig.

Veska er ihvertfall pakket og klar til tur. Powerbank, ledninger og to doble ladere.

Sjøl om jeg ikke får startet kameraene samtidig med en og samme fjernkontroll vil det bli video fra to vinkler, 8’ern blir fastmontert på sykkel og styrt med fjernkontroll, 9’ern blir på hjemlen hvor jeg manuelt kan trykke på knappen.

Oppdatering fra turen kommer i ettermiddag/kveld.

Testet Garmin adventure modus på tur i går.

Film fra turen, den tok meg over jorder og gårdstun og nesten inn i fjøset…føltes det ut som 😉

Lag en fin dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg