Hjemmekino fungerer godt også til musikk.

I visse tilfeller er tilsnakk en bekreftelse jeg ser positivt på.

Jeg har stua litt for meg sjøl, hjemmekinoen har blitt kalibrert og nå har jeg funnet fram Spotify.

“Gamle minner forblir best som minner”

Ja noen ganger skal man la minnene ligge som minner. Men i minnebanken over musikk, der er det mulig å finne frem musikk som er like fint å høre idag som den var for…så altfor mange år siden.

Ace of Base, Snap, Yellow, en rekke rocke band og masse masse mer, bare for å nevne noe.

Tilbake til poenget.

Midt inne i Blender (tung bass) med Yellow kommer dattera inn i stua med et noe stramt blikk og tilsnakk til meg. Ho lurer på om jeg kan skru ned bare litt, sånn at tingene hennes på hyllene, i 2.etg, ikke skal gå i gulvet.

Ja takk, det er jo en bekreftelse på at hjemmekinoen fungerer som den skal. Dette er med en 12″ Dali subwoofer, det skal inn en til, og en 15″ ved siden av sofaen. Da spørs det åssen det går med inventaret i begge etasjene.

Men anlegget spilte ikke bare de gamle hipphopp og disco slagerne godt. Jeg svingte en tur innom Blues kategorien og ble der en stund.

Lag en fortsatt fin mandags kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg