Her kunne jeg ha brutt et løfte.

Hverdagen er virkelig tilbake. Men om ikke tomatsuppe er på høyde med ribbe og alt det gode man dytter i seg i Jula, ja så er tomatsuppe med egg og ekstra makaroni noe av det beste jeg får til middag. Noen vil nok si at det ikke er middag i det hele tatt

Brutte løfter om et sunnere liv. 

Løfter som ikke er gitt kan ikke brytes, så peanøttposen er på plass, en marsipan gris står på vent. Om det er noe vi skal prøve på i det nye året? Jo rett og slett ta en liten gåtur nå og da for å få klarnet hode og få litt frisk luft. Men i kveld koser vi oss med Netflix og John Carter.

Nyttårsforsett…Jo jeg har ett, ett jeg holder  for meg sjøl.

Kvelden er ung, kos deg og lag en fin en.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg