Frua kommer til å tru at jeg har fått feber.

I dag har det virkelig vært hviledag.

Søndagen starter slik som søndager skal starte, en lang morra føre du spretter opp fra dyna og ser ut, ut på en overskyet dag med dråper hengende i lufta.

Ok da blir det kaffe, to kaffe, føre frokost og en rekke tv programmer til langt utpå formiddagen. Vi følger Bless this Mess og Kompani Lauritzen på tv. Til frokost steiker frua opp litt kyllingbiter, vi har på paprika og et lite dryss med krydder. En helt fantastisk frokost.

Det er nesten så jeg klarer å ikke kjenne på rastløsheten gjennom dagen, men jeg ryker til slutt og må ut på en liten biltur. Jeg foreslo Goldwingen, men frua har sett på værmeldingen at det skal bli bra vær i morra og ville spare den turen. Det hadde jeg ikke noe problemer med så vi tok Priusen på denne turen.

Men i morra kan det bli program på dagen. 

Planen er å skifte fullllys pærer og sikring på V70’n. Så skal jeg se om jeg får byttet bryter på Goldwingen. Bryteren til varsellyset henger seg opp, jeg skal se om jeg får byttet den til en vippebryter.

Men vi er nødt til å gjøre noe her.

Dette er det siste som står igjen av rydding og oppussing av uthusene våre (også stabburet) etter riving og bygging i fjor.

Tanken er å bli ferdig med alt dette før vi tar turen på Goldwingen…? Eller må vi ta turen med Goldwingen først og rydde etterpå… Vi får se hva det blir til. Men når jeg går oppi veien og ser ned på dette lille her som ikke er klart, så får jeg veldig lyst til å sette igang.

Frua kommer til å tru jeg har fått feber når jeg foreslår å rydde første dagen i ferien 😀

Vi får se hva som dukker opp her på bloggen i morra, enten er det en tur på Goldwingen eller så er det ryddebilder herfra, eller kanskje begge deler.

Lag en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg