Forvirra eller fornøyd?

Greit at lørdagen blir kort sånn innimellom.

Jeg så sånn passe fornøyd ut, eller helt forvirra ut når jeg satte meg i sofaen i dag tidlig. Eller det blir jo helt feil å si i dag tidlig, dette var klokka 1130, da var det et kvarter sida jeg sto opp.

Øya spratt jo opp klokka 0500, det syntes jeg var helt for jævlig, jeg hadde godt kunne tenkt meg å sove litt lenger på en lørdag, og spesielt etter å ha hatt de to siste dagene på jobb hvor jeg nesten ikke har klart å få et klart syn før jeg har satt meg i bil/mc for å reise. Så jeg tok meg en liten tur på do, la meg tilbake i senga, så litt TikTok og kjente at øya ble tunge. Jeg sovnet faktisk igjen, våknet på nytt og var litt kje for at jeg våknet så fort igjen…da jeg så på klokka var den 11:13!!!

Det er ikke helt vanlig at jeg drar i og klarer å sove så lenge. Det var faktisk så brorsan vurderte å sette seg i bilen og komme og se om det var liv i meg. Han hadde sendt både Snap og Messenger uten at jeg hadde svart på noen av de, jeg bruker ikke å ha mobilen langt unna og svarer normalt raskt på meldinger…så sant jeg ikke sitter på Harley’n eller har skrudd av lydene.

Men det var nå liv her da, fra en som hadde sovet unormalt lenge.

DAB i XC70.

Det ble investert i DAB til XC70 idag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en slik til bilen, jeg bruker mobilen til både DAB og streaming av musikk til bilen, men det er litt tungvint. Du må trykke på en Bluetooth enhet, koble til og stille inn, det blir liksom ikke brukt når du 90% av tida kjører til og fra jobb, som tar 10 minutter en vei.

Denna lille enheten her var lett å installere, lett å koble til, har handsfree til mobilen hvor du kan velge om du vil bruke bilens høyttalere eller høyttaler i enheten, og du kan kan streame musikken din fra mobilen din over på bilen stereoanlegg. Veldig godt fornøyd med mulighetene, om den er god til å ta i mot signaler, det finner jeg ut på tur.

Ikke en dag uten.

Tanken var å la denna stå i dag, men det går jo ikke. Det ble en liten sving, bare akkurat så jeg fikk fylt på tanken. Men det var nå så kaldt at jeg måtte slurpe i meg kaffen og svinge meg hjem. Jeg merker at jeg ikke kjører Goldwing lenger, blir mer følsom for vær og temperaturer.

Men nå blir det ikke mer kjøring idag, vinglasset er finni frem og pizza står i ovn. Nå skal resten av kvelden roes ned med en film.

Lag en fin kveld om du er på fest eller bare nyter en rolig kveld hjemme. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg