Europris har greie på sjokolade.

En liten eksklusiv boks fra Europris inneholdt 5 veldig smakelige sjokolade barer. To er spist, tre igjen. En tok jeg til frokost nå ved kjøkkenøya mens jeg sitter og ser ut på snøen som laver ned.

Fortsetter detta slik så starter produksjon av egen serie Brøyt i vei. 

Lag en fin start på dagen.

PS! Etter et besøk på Pascal sitt konditori kom jeg til å svare på forespørsel om anmeldelse av sted og produkt. Det falt ikke helt i god jord hos innehaveren. Jeg skal se om jeg finner igjen den turen, all sjokolade er ikke sjokolade.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg