Espegard og ostepølser i sola.

Friskt i sola.

Det var en smule friskt i sola i dag. Planen var å tenne et bål, men det var spådd litt for mye vind til at vi valgte det. Så det ble bålpanne med grillkøl, et par kubber heiv vi på etter at pølsene var grilla, men ikke noe bål.

Kaffe, kakao og Kvikk Lunsj fulgte også på.

Jeg måtte også starte opp Goldwingen. Det var ikke meininga. Jeg skulle jo egentlig bare starte opp strømaggregatet så det fikk gå litt, det var lenge sida sist. Men når jeg så Bumblebee stå der så måtte jeg bare fyre opp 6’ern også.

Å steike som jeg sleit med å få fyr i aggregatet. Feilen var at jeg dro på full choke med en gang. Da ble det oversvømmelse. Men bare jeg fikk tatt bort lokket til luftfilteret og dratt litt i snora så motoren fikk lufta seg litt, da smalte det med det samme. Det er ikke ofte jeg bruker det så her gjelder det å huske prosedyrer for start.

Nå har frua satt frem litt snacks på bordet, så da avslutter vi her. Lag en god kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg