Endelig kom alt i hus, og det til god tid før ferien.

Da maskinfører kom hit første gangen spurte jeg forsiktig om når han trodde garasjen kunne være klar.

Jeg for min del hadde et håp om at den skulle stå klar til vinteren kom igjen. Det var den 22.mai. I går den 8.juli sto den klar, idag ligger grusen foran garasjen og alle kjøretøyene står innomhus. Det er helt fantastisk!

Dette gikk så fort at jeg nesten må klype meg litt i armen for å kunne gripe om det som har skjedd her ute. Ennå mer måtte jeg klype meg i armen da snekkerne kom hit. Jeg spurte hvor lang tid de brukte, da fikk jeg i svar -liten garasje, flat tak, ferdig idag! Hæææ? var alt jeg klarte å svare, og som sagt så gjort. De satte i gang 0845 og reiste herfra 1705 og der sto det en klar garasje ferdig til bruk!

Var litt over evne optimistisk idag.

Jeg ringte til grusbilen, Sagli Grus, tidlig på formiddagen idag og spurte om han hadde et lass med 0,16 til meg. Joda, det hadde han og ikke lenge etterpå ringte sjåføren på bilen og spurte hvor jeg bodde.

Etter noen runde med atv og skjæret skjønte jeg at jeg hadde tatt meg vann over hodet. Haugen var for tung for denna maskin, her måtte pappa inn med traktorn.

Da Fiaten dukket opp med sitt skjær, da ble haugen snart flat.

Men vi fikk da små pynta litt etterpå med både atv og nyinnkjøpt jernrive.

Slik ble det seende ut her nå. Jevnt og fint. Klart til neste trinn. Vi kommer nok i mål…tror jeg.

Nå står alt innomhus.

Ingen is på ruta om vinteren og ingen gloheit bil som må luftes om sommeren.

Dette ble bra.

Vi er kjempefornøyde med hele prosessen som har gått igjennom Igland Garasjen. Alt har gått i henhold til avtaler og ordre. Entrepenør som gjorde grunnarbeid og snekkerne som var her har gjort en veldig fin jobb.

Jeg skal samle alle bilder i en bildeserie til neste innlegg, det er moro å se fra start til slutt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg