Du skulle liksom ha det siste stikket du, men den som ler sist ler best.

Jeg veit hva som kommer, det gjør du også!

Varmen har vist 31 grader i solveggen i dag og jeg har vaske 3 biler, atv og tilhenger så svetten har rent nedover ryggen på meg.

Jeg har holdt meg i sola. Men bortme en vegg, der skyggen ligger lengst ligger det en liten snøflekk og lurer. Den klamrer seg fast i livet, det siste den har. Rundt snøflekken har den latt seg smelte så kanten er bare superglatt is. Og der, der på den iskanten klarte jeg å forville meg utpå, før jeg visste orde av det så lå jeg med begge beina i været og kutt i hånda.

Snøen tror kanskje den fikk det siste stikket, men jeg veit bedre, med 31 grader i solveggen går det heller ikke mange dagene føre isen og snøen smelter i skyggen.

 

 

Timer til overs.

Det ble ikke mange timer til overs idag. Men vi fikk nå gjort oss en liten tur på Bumblebee føre sola gikk ned og kvelden kom sigende. Men det er greit, jeg er ganske sigen sjøl nå, så vi siger ihop både jeg og det som er igjen av dagen.

Snurr film.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg