Det var akkurat det jeg trengte.

En par timer med ryddesag.

Det var akkurat det jeg trengte det, et par timer med ryddesaga, Five Finger Death Punch på øra og så var vi klare for å rolig gå inn i helga. Det er ingen planer lagt, ingenting annet enn å ta det som måtte dukke opp. Jeg sier det hver fredag at nå skal vi ta det med ro, lad batteriene dine, men det jeg veit jeg at jeg bare kan glemme. Når øya spretter opp i morra begynner det å verke, jeg kan ikke kaste bort en hel dag med å sitte stille. Lurer på hva det er jeg skal rekke som har så dårlig tid.

Men det får vi se på i morra, hva dagen bringer. Nå skal vi snart ha et lite måltid her, foran tv’n. Kanskje det blir en softis på Krakken i kveld? Vi får se.

 

LED lys.

Bumblebee har fått nye lys, det ble LED denne gangen. De vanlige pærene opplever jeg at går så fort. Så denne gangen ble det LED, jeg har trua på at de varer litt lenger. Jeg er redd det gir dårlig lys, dissa LED pærene, men jeg synes i utgangspunktet at de lampene lyser for dårlig. Så målet var at det bare skulle lyse i dem, det skal liksom være lys der på en Goldwing.

Lag en fin fredag.

Kanskje det blir YouTube til middag?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg